26 Ekim 2018 Cuma

cs 1.6 wallhack

Oyun Yöneticisi ve  cssunucum ve  diger swlerde çalışan 2021 bot

1.6  cs wall  hack  güncel  2021



2021 güncel bot linki

Şifre : 123456









İndirmek İçin Tıklayınız


rar şifre:     123456


en güncel cfg paylaşımları için bizi takip edebilirsiniz.

her serverda çalışan aim cfg paylaşımlarımız yakında başlayacaktır.


cs 1.6 aim kodu 2021


rakibinizin kafasına sıkmanıza gerek yok sadece tıklamanız yeterli .

caunter strike aim hack te artık herkese tek atabileceksiniz.


her serverda çalışan hile ile size gıcık eden arkadaşlara dersini verebileceksiniz.

walll hack özelliği aim ve recoil ayar sekmesiyle bunları kendinize göre ayarlayabilirsiniz.




Counter Strike 1.6 Wall Hack indirme sitesi - Aim Her Swde Çalışıyor  Csdurağı , Oyun Yöneticsi Cs Oyuncusu Vb.

Duvar arkasını izlemek için sizde indirebilirsiniz.


CS 1.6 WALLHACK, AUTOSHOT, AİM İNDİR

her sw de çalışan aim bot.



cs 1.6 aim hack 2021 indir cs 1.6 wall hack 2021 kodu cs 1.6 güncel wall hack cs 1.6 wall hack indir cs 1.6 wall hack kodu cs 1.6 hack cs 1.6 wall hack cfg cs 1.6 en iyi wall hack 



süper aim ile herkeze tek atın


cs 1.6 aim hack 2021   caunter strike aim hack bot  cs 1.6 aim hack bot 2021  cs 1.6 aim hack bot indir darkorbit bot indir   darkorbit bot    darkorbit bot 2020 darkorbit bot ücretsiz  darkorbit bot hilesi

38 yorum:

  1. nasıl çalışıyor ? indirdim ama çalıştıramadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yapamadım lütfen yetkili birisi cevap versin

      Sil
    2. kankam ındır hhıc bır cs 1.6 ılgılı hıcbırsey acık kalmasın sonra hıle kendıgınden seyı g elı geldıkden sonra cs1.6 atlama tusuna bas sonrada oyunA GIR IYUI HILELER

      Sil
    3. kardeş düzgün yaz

      Sil
    4. Beyler çok kolay bakın cs 1.6 nın dosya konumu açın ordan cstirke ye atın olacaktır ben öyle yaptım.Oldu

      Sil
    5. aga indirmek için tıkla diyor tıkladım inmiyo dosya tc ye atıyo setup diye dosya var

      Sil
  2. counter strıke 1.6 oyun yönetici oyununu açın servere girmeyin oyunu alta alın hileyi setup yapın yeşil ışıkla seccutry bilmem ne işde ondan yazıcak sonra oyuna gir ve oyna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardesşim nasıl yaptınız daha açık bir şekilde söyleyebilirmisiniz

      Sil
    2. birde parola istiyor parola ne

      Sil
    3. abi ben kurdum setupla sonra zeroyu çalıstırınca MSVCP100.dll bilgeseyarımda eksık hatasını alıyom nasıl duzeltcem

      Sil
  3. sıfre ıstıyor yazıyorum kabul edılmıyor

    YanıtlaSil
  4. ŞİFRE istiyor şifre ne

    YanıtlaSil
  5. allah rızası için biri bi nasıl yapıldıgının vieosunu atsın

    YanıtlaSil
  6. hile menüsünü nasıl aççcam

    YanıtlaSil
  7. başka yerden indrdim ben 1.6 yı yinede hile işe yararmı

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    3. sadasdadasdadasdadas

      Sil
  9. hileyı indircem kazıksa sıkayet etcem ama guvenılır gelıyo

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. HİLE AÇILDI FAKAT AYAR YAPAMIYORUM LAPTOP YARDIM @@@@@@@@@@@@@@

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kanka Scrool Lock Tusuna Bas Ayar Menusu Acilacak.

      Sil